Statusul comenzilor inregistrate pe site-ul piese-trotinete.ro pot fi urmarite direct din contul tau, accesand “Istoric comenzi” sau in sectiunea “Urmareste comanda”. De asemenea, vei primi prin E-mail informatii despre evolutia fiecarei comenzi plasate si numarul de AWB.

In Timisoara

Livrarile in Timisoara se fac in cel mai scurt timp posibil de la primirea e-mail-ului de informare ca s-a finalizat procesarea comenzii tale. Vei fi contactat telefonic de un reprezentant inainte de livrarea comenzii.

Livrarea se face GRATUIT pentru toate comenzile, indiferent de pretul produselor comandate, numarul de produse comandate, dimensiunea sau greutatea acestora.

NOTA: Pot aparea intarzieri cauzate de: epuizarea stocului aflat in magazin, probleme tehnice interne sau factori externi. Termenul de livrare poate varia de la 2 ore, la maxim 30 de zile.

In tara

Livrarile in tara se fac in cel mai scurt timp posibil de la primirea e-mail-ului de informare ca s-a finalizat procesarea comenzii tale. Acesta contine numarul de AWB si firma de curierat prin care se livreaza comanda dvs.

Livrarea se face GRATUIT in tara pentru comenzile a caror valoare totala depasesc suma de 200 lei, indiferent de numarul de produse comandate, dimensiunea sau greutatea acestora.

Pentru comenzile cu valoare totala mai mica de 200 lei taxa de transport se va calcula in cosul de cumparaturi in functie de greutatea si zona de expediere a coletului.

NOTA: Pot aparea intarzieri cauzate de: epuizarea stocului aflat in magazin, probleme tehnice interne sau factori externi. Termenul de livrare poate varia de la 24 de ore, la maxim 30 de zile.

Ridicare personala din showroom Service Trotinete

Puteti ridica comenzile plasate online din showroom-ul Service Trotinete de luni pana vineri in intervalul orar 10:00 – 17:00.

Produsele cu status “In stoc” se pot ridica din showroom doar dupa confirmarea primita de la reprezentantul Service Trotinete care v-a preluat comanda, mentionandu-va ora si data la care va puteti prezenta in showroom in vederea achizitionarii produselor.

Pentru ridicarea comenzilor achitate cu Card online de catre persoane fizice si juridice, se va prezenta obligatoriu un act de identitate.

Numerar la livrare

Daca ai ales ca modalitate de numerar la livrare, vei fi nevoit sa achiti contravaloarea produsului si a transportului catre curierul ce iti va adduce pachetul.

Plata cu cardul

Daca ai achitat comanda online folosind un card bancar nu vei fi nevoit sa mai achiti alte taxe suplimentare la primirea coletului.

Plata prin Transfer bancar direct

Daca ai selectat optiunea de a face plata prin transfer bancar, vei fi nevoit sa transferi suma facturata in contul nostru bancar RO10BTRLRONCRT0510849201 deschis la Banca Transilvania pe numele de S.C. TROTI WOW SERVICE SRL si sa mentionezi numarul de comanda in sectiunea de “Referinta plata”.  Comanda nu va fi expediata catre tine decat dupa ce suma facturata complete a ajuns in contul nostru.

Timpii de livrare sunt valabili din momentul confirmarii comenzii si exceptand zilele nelucratoare.

 

Nu se percepe taxa de transport pentru comenzile ridicate din showroom-ul Service Trotinete.

 

Site-ul piese-trotinete.ro nu vinde/livreaza in strainatate.

 

Puteti cere informatii sau modificari asupra comenzilor dvs. accesand numarul de telefon si/sau adresa de e-mail furnizate in site.

 

In cazul livrarilor prin curierat rapid este recomandat ca dupa receptionarea comenzii, produsul/produsele sau ambalajul sa fie verificat/e pentru a nu prezenta defectiuni fizice cauzate de transport. Este recomandat ca verificarea sa fie facuta cat mai repede dupa receptionarea comenzii ( cel mult 24 ore ), iar sesizarea facuta in maxim 24 de ore de la receptie la adresa de e-mail : office@piese-trotinete.ro. Sesizarea trebuie sa contina informatii despre comanda, despre starea produsului si 3 – 5 poze cu produsul / ambalajul in care sa se indice eventualele probleme ( deteriorare, neconformitate ). Sesizariile facute mai tarziu de 24 de ore din momentul receptionarii comenzii nu vor fi luate in considerare.

 

NOTA:  Acest termen este aplicabil si pentru comenzile ridicate din showroom si ale caror produse nu au fost verificate.

 

Taxele livrarilor speciale ( altele decat cele standard oferite de catre piese-trotinete.ro ) sunt suportate de client in momentul comenzii si nu sunt rambursabile.

 

Nu este inclusa verificarea tehnica (testarea, probarea) produselor.

 

Nu sunt luate in considerare reclamatiile ulterioare receptiei in cazul in care nu au fost respectate recomandarile Piese-Trotinete.ro 

In cazul in care ai ales returnarea produsului in termen de 14 zile de la data inregistrarii comenzii, taxele de transport sunt suportate de catre noi (SC TROTI WOW SERVICE SRL).

 

Pentru coletele care contin mai multe produse, iar in urma verificarii se constata ca cel putin unul dintre produse nu se afla in stare perfecta si refuzi primirea acestuia, atunci se vor returna toate produsele din comanda.

 

Mai multe informatii puteti afla accesand pagina Retur

 

Responsabil departament
Nume: Razvan Dragulescu
E-mail: office@piese-trotinete.ro
Tel.: +40 721 655 766